مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 07:552020-05-13اقتصادي

کمک مومنانه| حساب دفتری نیازمندان زنجانی پاک شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نان را از هر طرف که بخوانی نان نیست، در برخی از محلات شهر زنجان پشت دیوار خانه های قدیمی و کلنگی، حکایت نان، حکایت دیگری است و نانی که بر سر سفره ساده خانواده آنهاست، نسیه است.

در دل شهر زندگی می کنند اما فاصله بین سفره ساده آنها و سفره تجملاتی گروهی دیگر از مردم بسیار است، زندگی این خانواده ها زیر خطِ فقرِ نان شروع شده است، نه حقوق 9 میلیون تومانی.

روایت سفره های خالی در خانه های ساده شهر تلخ و تکان دهنده و شاید برای خیلی ها باور نکردنی باشد، باور کردن اینکه خرید نان سنگک و بربری در هزینه های ماهیانه خانوار تاثیرگذار است و به خاطر همین بیشتر لواش می خرند، چون ارزان تر است.

دخل زندگی این خانواده ها با خرجشان نمی خواند، نان را هم نسیه می برند و آخر هفته ، آخر ماه و یا آخر سال حساب می کنند، گاهی حتی حساب هم نمی کنند.

حساب دفتری برای نان شاطر محل می‎ گوید: حتی برخی از خانواده ها حساب دفتری دارند، وسعشان نمی رسد، ما هم چیزی نمی گوییم، چون خرید نان برای آنها بخشی از مهم ترین مخارج ماهیانه است، چون همین نان گاهی اوقاف یک وعده از غذای ساکنین است.

در گیر و دار این زندگی سخت، افراد خیری هستند که به یاری خانواده های نیازمند می روند و کارشان صاف کردن حساب نیازمندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه| حساب دفتری نیازمندان زنجانی پاک شد

کمک مومنانه| حساب دفتری نیازمندان زنجانی پاک شد